Ons team kreeg de mooie opdracht om een beeldmerk te creëren voor Van Lanschot & Partners, met als basis de verbinding tussen opdrachtgever en klant. Het moest een logo worden dat klasse en vertrouwen uitstraalt. Dhr. M. Van Lanschot, de oprichter van Van Lanschot & Partners, gaf ons een mooi uitgangspunt … De letter M van zijn naam vormt een mooie basis voor een ‘persoonlijke’ brug en de blauwe lijn symboliseert de verbinding.
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.