advertentie campagne telegraaf-Max weerbericht

Wij hebben WEER een zonnig BERICHT! Een zomers MAX tintje in de zomer van 2015 in de Telegraaf! Wekelijks verschijnt het zonnetje van MAX op de “WEER” pagina van De Telegraaf met drie spraakmakende MAX programma’s. De advertentie “MAX weerBERICHT” verschijnt 3x per week, 9 weken lang en is een idee van MAX, met ons als fijnslijper en uitvoerder. Een zonnig project waar we weer warm van zijn geworden.

Logo FSC

MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.