Branding & design

Generaties zijn met hem opgegroeid: DÉ Vakantieman! En nu is ‘ie weer terug, na 30 jaar afwezigheid (maar zonder Frits Bom). Wat een feest dat wij mochten helpen om deze kijkcijferhit nieuw leven in te blazen. Wij verzorgden het logo, beeldmerk en de branding van MAX Vakantieman. Elementen ervan zie je terug in advertising en op internet en televisie (decor, banners commercials). Hoe mooi is het dat dit programma na al die tijd ‘gewoon’ weer even 1,4 miljoen kijkers trekt in haar eerste aflevering?

De Vakantieman zie je elke maandag om 20:30 uur op NPO1 bij MAX.

Logo FSC

MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.